Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Verstelwerk en meer


Die lieve arme Koos heeft stad en land voor me afgezocht naar een winkel waar ze persvoet houdertjes verkochten* . Gewapend met een foto en beschrijving op zijn smartphone trok hij er afgelopen vrijdag én zaterdag op uit. Ongeveer een uur rijden van huis vond hij ein-de-lijk een Singer dealer die de persvoet houdertjes op voorraad had. Eenmaal thuis meteen het dingetje geinstalleerd en jawel: ik kan weer naaien!!!! Nu natuurlijk eerst die kapotte broeken van Koos maar eens maken ;) En dan meteen dat andere verstelwerk eens aanpakken...

Alhoewel.... ik ben daarnaast nog bezig met een rokje van Ditte (terwijl ik daar vorige week aan begon, trok ik het persvoethoudertje kapot). Ook maakte ik vanmiddag wat nieuwe klittenbandjes voor de baby haarspeldjes en doe ik ondertussen hier en daar inspiratie op voor Dittes verjaardag (maar dat houden we nog even geheim totdat het zover is!).


* tja, dat heb je als je in zo'n uithoek van het land woont. Tussendoor kocht de schat ook nog een nieuw regenpak plus regenlaarzen voor Ditte en mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/