Pagina's

donderdag 13 december 2012

Kerstswap


Vandaag viel er een grote enveloppe op de deurmat. Ik moest even goed zoeken, want er zat geen briefje bij. Omdat de post uit België kwam, vermoedde ik dat het mijn Swap cadeautje was. Toen ik goed keek, zag ik een labeltje in de tas zitten van Petout. Inderdaad mijn Kerstswap-plus partner.
Bedankt voor je mooie presentje. Ik ben gek van tassen en de kleuren vind ik supertof! Ik ga hem zeker regelmatig gebruiken! Jouw cadeautje is ook bijna klaar, en komt snel naar je toe, hoor!


Mijn Plus-pakketje is reeds onderweg naar Hoemmelke. Dat ze maar vele kindjes in het UZ blij mogen maken met die mooie spulletjes die al die blogdames gemaakt hebben.
(mijn foto is een beetje belabberd, maar het werd al donker en ik wilde mijn pakketje nog snel op de post doen van de week).


Voor een pasgeboren meisje knipte en borduurde ik deze kaart. Je ziet het er op het eerste gezicht wellicht niet aan af, maar er zit een hoop werk in. Ik knipte de kleertjes, prikte en borduurde de middencirkels en daarna nog alle randjes (zie je niet zo goed op de foto, helaas).


Ook haakte ik een speenkoord met de naam van het meisje en een bloem erop. Hier een tutorial voor een speenkoord en hier voor een gehaakte bloem.
(wederom zo'n belabberde foto gemaakt tijdens de schemering)


Ook maakte ik nog een Pooh-kaartje voor een vriendin. Op deze foto is het niet te zien, maar onder Pooh en Knorretje zit nog een soort vloeipapier.

4 opmerkingen:

  1. Leuke tas in vrolijke kleurtjes voor jou!
    En jij maakte ook weer mooie dingen, daar gaan er veel blij mee zijn! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geknutsel die kaarten maar ook zoo leuk gedaan,super,
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas heb je gekregen! Lekker vrolijk met die kleurtjes :-) En je hebt zelf ook weer leuke spulletjes gemaakt.

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke tas. Helemaal wel een leuk, blij blogje met die vrolijke dingen. Leuk om al die foto's te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/