Pagina's

woensdag 19 januari 2011

cakejes, theezakjes, postzegels en geboortekaartje

De afgelopen paar dagen moest ik gedwongen rustig aandoen vanwege mijn chronische pijnklachten. Vandaag mocht het gelukkig weer iets beter gaan.


Zo bakten we mierzoete Alfred J. Kwak cakjes. Sophie moest, terwijl de cakjes in de oven stonden, op Youtube kijken wie die eend met een mol als pleegvader nou toch was.


Intussen sorteerde ik theezakjes om mee te knutselen.


En weekte ik enkele van mijn nog flinke doos te verwerken postzegels (maar eerst moet ik dringend op zoek naar nieuwe albums om ze in op te bergen).


Tenslotte verstuurde ik deze zelfgemaakte kaart naar het kersverse dochtertje van mijn vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/