Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Tissuehoes


Onlangs vroeg iemand me of ik een tissuehoes uit verschillende lapjes stof voor haar kon maken. Na enige tijd zoeken op het wereldwijde web kwam ik dit  patroon van Pink Penguin tegen. Had ik wellicht iets sneller kunnen vinden aangezien ik het patchworkzakje van deze dame al eens maakte.

Het werd een keerbare tissuehoes met aan de ene kant roze/paarse kleurtjes en aan de andere kant limegroene en paarse stof met polkadotjes. Onderaan een elastiek, zodat de hoes beter blijft zitten.

Ook zo'n hoes bestellen? Dat kan! Een hoes uit 1 lap stof (binnen- en buitenkant mag verschillen van kleur) kost 5 euro en een patchwork hoes kost 6 euro exclusief verzendkosten. De opbrengst is uiteraard weer voor "Schreeuw om Leven". Meer informatie is te vinden via mijn Hyve.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/