Pagina's

zaterdag 21 april 2012

DWZI - rommelmarkt en fotolijstje

rommelmarkt spulletjes

Deze week zag ik een hoop leuke spulletjes op een van de eerste rommelmarkten van dit seizoen. Heerlijk, vind ik dat altijd, lekker rondstruinen tussen al die mooie 'schatten'.
De beeldjes zijn voor de letterbakken van mijzelf en Ditte.

fotolijstje van stof met vilt

Het mini fotolijstje pimpte ik op met een stofje en vilten bloemen en slingertjes. De handgemaakte pentekening bewaar ik nog even. Het is toch zonde om iets weg te gooien, waar iemand lang geleden zo zijn best op heeft gedaan.
In het lijstje zit nu een pasfoto van Ditte en een pasfoto van mijzelf met Feetje voor op mijn bureau.

Ik heb trouwens sinds gisteren ineens een nieuwe layout van mijn Blogger. Wellicht hadden de meesten die al langer, maar ik moet er nog even aan wennen ;)


DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht op de rommelmarkt. En je fotolijstje ziet er fantastisch uit, die zal vast heel mooi staan op je bureau.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt echt een neus voor leuke dingen zoeken en vinden! Het lijstje heb je leuk gedaan, creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo even rond te struinen op een rommelmarkt. Leuk dat je samen met Ditte een letterbak hebt, ik heb d'r ééntje voor mijn vingerhoedjes. En wat heb je dat fotolijstje mooi opgepimpt!

    Een fijne dag
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/