Pagina's

zaterdag 28 april 2012

bloesem bomen

Deze week zag ik hele mooie bloesem bij ons in de wijk. Bovenstaande Prunus Kiku- Shidara is een treurboom, die bloeit in april/mei.
Ik heb deze week verder helaas geen berichten gepost, omdat ik problemen met mijn laptop heb. Dat wil niet zeggen, dat ik niets creatiefs gedaan heb. Integendeel, want juist nu mijn computer zo vre-se-lijk traag is, ben ik vaker met andere dingen bezig, zoals knutselen met papier, stofjes en de naaimachine en lekker wandelen in de regen met de hond.


DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook zo'n boom op het grasveld staan hier!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij in de wijk staan ook alle bloesems in bloei. Een prachtig gezicht! Je krijgt alleen zo'n zooitje als de bloesem eraf valt... ;)
    Werkt je laptop weer zoals het hoort?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/