Pagina's

woensdag 19 februari 2014

Tekeningen en Valentijn


In mijn enthousiasme maakte ik niet 1, niet 2, niet 3, maar wel 6 Valentijskaarten: één voor Koos, één voor Ditte en één voor Feetje. De rest kan in de kast voor volgend jaar?! ;)
Op een paar kaarten plakte ik een gehaakt hartje.


Het is jaren geleden, dat ik echt aan het tekenen was. Als kind en puber deed ik het dagelijks. Ik heb er zelfs examen in gedaan op de middelbare school. Ook tijdens mijn opleiding op de Pabo heb ik het veel gedaan. Eenmaal zwanger van Ditte is het naar de achtergrond verschoven en er ook nooit meer echt van gekomen.
Toen Ditte vorige week vroeg of we eens wat konden tekenen, heb ik mijn potlodendoos uit het stof getrokken, met dit als resultaat.


De kunstwerkjes van Ditte.  

Ze vond het erg interessant om in mijn potlodendoos te snuffelen en te merken wat het verschil was tussen bijvoorbeeld een H2 of een B4 potlood. 

Dit gaan we zeker vaker doen!


Als afsluiter tekenden we allebei onze hand. Dit is mijn resultaat. Het effect bereik je zo.

3 opmerkingen:

  1. Leuk hè, om iets ouds weer op te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve Valentijnskaarten heb je getekend! En Ditte heeft vast veel weg van haar moeder :-) Die laatste tekening met die hand is ook gaaf geworden zeg. Zal zo eens op die link klikken want ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/