Pagina's

woensdag 28 november 2012

Uitzieken


Afgelopen weekend is mijn laptop gecrashed. Koos heeft het recovery programma nog geprobeerd te laten draaien, maar de boel bleef vastlopen. Dus moest de hele handel drastisch worden gereset. Alles wat niet op mijn externe harde schijf stond, is dus verloren gegaan.

Daarbij voel ik me momenteel behoorlijk grieperig. Dus eerst maar wat opknappen en dan de foto's terugzetten, zodat ik weer kan bloggen.

Intussen ziek ik uit met homemade tomatensoep* en versgeperste drankjes uit mijn sapcentrifuge.



*binnenkort het recept, dat houden jullie nog tegoed!

4 opmerkingen:

  1. Veel beterschap en met al die vitamientjes die je binnenkrijgt zal je er snel weer bovenop zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat een narigheid dat je dingen kwijt bent geraakt dankzij de reset :( Beterschap! (maar met zo'n lekker soepje moet dat wel lukken toch? ;P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen dat je laptop is gecrashed. Heb je de foto's nog wel ergens anders op staan, of ben je het echt definitief kwijt? En dan ook nog grieperig. Doe het rustig aan en beterschap hoor!

    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/