Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Boxtas


Een tijdje terug werd me gevraagd of ik een boxtas kon maken. Ik heb zelf geen box meer in huis staan, dus was het even goed nadenken over de maten en puzzelen hoe alles in elkaar moest. Het patroon heb ik zelf uitgetekend.
Het werd een tas met een Dapper stofje aan de buitenkant en binnenin helemaal roze. Er zitten verschillende zakjes op met onder andere een Tilda beertje erin verstopt. Bovenop naaide ik een rozet en een plastic mapje waar je een foto of naamplaatje in kunt stoppen. De tas kan van achter op twee verschillende standen opgehangen worden en sluit met klittenband. Ook zit er een trekkoord aan om de zak helemaal dicht te trekken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/