Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

 
Ik maakte wat nieuwe haarspeldjes en bottlecaps. Ik gebruikte 6 originele bottlecaps en 6 (schoongemaakte) bierdopjes. Nu alleen nog even bedenken hoe en wat voor haakje ik aan de dopjes ga bevestigen. De hangertjes moeten uiteraard nog een ketting geregen worden.


De roze bloemen zijn speciaal voor het kroeshaar van Feetje. Ik vind felroze zo leuk staan bij haar.
Het idee voor deze bloemen deed ik hier op.


Ook maakte ik Engelse drop van vilt. Nu nog even bedenken wat ik ermee ga doen. In een potje, aan een ketting, als sleutelhanger...
Lees op de blog van Nancy hoe je deze lekkernijen zelf maakt.


Tenslotte vond ik in de supermarkt dit leuke pakketje voor maar € 1,50. Kon ik niet laten liggen ;)
Ik ben overigens niet zo van de machtige marsepeintaarten (mij te zoet!). Maar andere taarten, cupcakes en koekjes maak ik wél graag!

3 opmerkingen:

  1. super leuk en dat roze staat echt heel leuk bij feetje,en wat leuk dat drop,lijkt net echt he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die felle kleuren zullen inderdaad wel mooi staan bij Feetje. En haha, ik dacht dat dat echt Engels drop was ;) Zag van de week al reclames op tv van dat taartenmagazine. Is het wat? En wat zijn precies 'bottlecaps'?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt allemaal! De drop ziet er idd echt uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/