Pagina's

dinsdag 15 maart 2022

Teddy en ik




Laten we gewoon weer eens beginnen met bloggen!
(Hoe vaak heb ik dat gedacht, maar toch niet gedaan?).


Het is al zo lang geleden, het is toch niet leuk genoeg, ik heb er geen fut voor, niemand leest het...
Maar ach, wie weet.... komen de lezers weer terug? En anders heb ik altijd nog mooie herinneringen voor mezelf :)

Ik moet even uitvinden hoe het ook al weer werkt allemaal. Maar bij deze mijn eerste post sinds uhhh.... víer jaar 🙈 Oeps.
In de tussentijd is er natuurlijk van alles gebeurd. Beide kinderen zitten inmiddels op de middelbare school (4e klas en 1e klas), het al twee jaar durende C-drama wereldwijd.... Veel te veel tijd met zijn allen thuis doorgebracht, en ja, ook ziek geweest, maar gelukkig weer goed hersteld.

Deze grote omslagdoek haakte ik afgelopen winter, met verschillende kleuren glittergaren van de Zeeman. De wol voelt heerlijk zacht. Het knuffel-hertje kocht ik bij de kringloop. 
En voor wie het nog niet weet: onze hond Teddy poseert graag bij elke foto. Zodra ik iets op de grond leg, gaat hij er keurig netjes bij zitten.
Daarom ben ik een apart instagram account voor hem en mijn haakwerkjes begonnen. Je vindt het hier.

4 opmerkingen:

  1. Leuk je weer te zien!! Ben meteen je instagram gaan volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!
      Reactie duurde een beetje lang maar ik stond steeds ingelogd op een verkeerde naam (die van mijn dochter) en kreeg dat niet opgelost ;)

      Verwijderen
  2. Wat leuk, ga hier ik meelezen hoor

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/