Pagina's

zaterdag 20 maart 2010

Kinderarmbandjes

Voordat Ditte geboren werd, maakte ik regelmatig sieraden. Na de bevalling ging bijna alle tijd op aan de baby, en dus raakten de kralen op de achtergrond. Intussen zijn er nieuwe hobby's bijgekomen, maar de laatste tijd trekken de armbandjes en kettingen weer. Dus toen mijn vriendin 'die in de kralen zit' me vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben, zei ik: "Doe maar wat leuks uit je winkel". Dat heb ik geweten, want ze kwam met een volle zak kralen en toebehoren aan. Ik kan me dus weer naar hartelust uitleven.

Hier 4 kinderarmbandjes die ik gemaakt heb, volgens de laatste trend met bedels en lintje eraan. Ik geloof niet, dat het verdere enige uitleg behoeft ;)

1 opmerking:

  1. Hahaha, jij kunt dus weer even vooruit met al die kraaltjes. Je hebt er leuke armbandjes van gemaakt :D

    Een fijne dinsdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/