Pagina's

donderdag 29 april 2010

Van alles wat















Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriendin een hoop kralen, en dus heb ik flink mijn best gedaan de voorraad er zo snel mogelijk doorheen te jagen. Zie hier het resultaat. Ik ben bezig een webwinkeltje op te zetten, om al mijn spulletjes te verkopen voor een goed doel. Later meer hierover!

Vanmorgen heb ik mijn stofjes uitgezocht. Ik bleek meer te hebben dan ik dacht ;) Ik heb nu een keurige stapel grotere lappen, een stapel kleinere (knutsel)lapjes en een zak vol spul dat weg mag. Helaas had ik geen geschikte stof voor het jurkje, dat ik wilde gaan maken. Het idee hiervoor deed ik bij Meisjesmama op . Het patroon is al uitgetekend, nu afwachten totdat mijn nieuwe stofjes weer binnen zijn.

Vanmiddag hebben Ditte en ik van het mooie weer genoten: zij in het zwembadje, ik op een luie stoel met een boek er naast en de puppies met zijn allen om ons heen dartelend. Scheelde meteen een hoop dweil- en poetswerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/