Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Kerstcadeautjes


hier nog een foto van mijn zelfgemaakte kerstcadeautjes


en hier (een deel van) de gekregen buit. Het sieradendoosje was voor Ditte. Haar zweerknopjes mochten er (eindelijk!) uit. Ze heeft zelf zilveren poesjes én paarse pinguins uitgekozen.


tussendoor nog een kraamcadeautje met kaartje gemaakt voor een pasgeboren meisje


met op de achterkant haar naam geborduurd



En dan nu op naar:


 ~ 2012 ~


wij doen dat knallend met onze kind-veilige zelfgemaakte vuurpijlen


ze hangen nu nog 'veilig' aan de kast


maar vanavond om 12 uur knalt er echte confetti uit!!!

Goede jaarwisseling allemaal !!!!

En nee, dit was nog niet mijn laatste blogstukje van dit jaar, want zometeen volgt nog mijn give away!!!



N.B. Wie weet hoe ik mijn foto's groter kan publiceren vanuit Flickr?

4 opmerkingen:

  1. leuke kadootjes gemaakt en gekregen! Gaaf! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde net zeggen... ik krijg die foto's niet vergroot.. kan het bijna niet zien...
    Ik heb mijn foto's niet in Flickr, zou niet weten hoe dat moet.
    Dat wordt gezellig met die confetti-knal vanavond, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé fanatiek bezig geweest, leuk hoor!!

    Voor jullie ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar!! Wat een mooie spullen heb je gemaakt! En de gekregen buit is ook niet mis..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/