Pagina's

donderdag 7 juni 2012

De tuin


Het regenachtige weer van afgelopen dagen is niet leuk voor ons, maar de plantjes in de tuin schieten omhoog. Kijk maar eens!


Ook waag ik een poging mijn eigen moestuintje aan te leggen. Of het me gaat lukken, is een tweede (in het deel van de tuin dat hiervoor beschikbaar is, komt helaas niet al te veel zon).
Hier een paar van mijn gewasjes in opkomst (radijs, komkommer, tuinkers, pompoen en lavendel - voor de lekkere geur). Ook hoop ik nog tomaat, mais, wortel en wat bloemen op te kweken (staat reeds in de grond/kas).
Tips zijn zeker welkom. Zo heb ik al geleerd, dat ik mijn plantjes uit mijn kasje eerst moet laten harden buiten, alvorens ze direct in de tuin te planten (het gros ging door dit niet te doen binnen no time dood).

1 opmerking:

  1. Hier was het de hele ochtend zonnig, maar nu begint het net te plensen. Niks aan.. maar voor de plantjes en tuinen wel goed. Leuk dat je een moestuintje bent begonnen. Mijn ouders hebben ook druiven, sla en aardbeitjes in de tuin, lekker :-)

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/