Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Om uit te delen


Ik maakte geurzakjes van restjes stof. Omdat ik ze mooi afgewerkt wilde hebben, naaide ik ze met een dubbele voering. Natuurlijk had ik daar verder niet over nagedacht, want met een enkel laagje (dunne) stof, ruik je de inhoud veel beter! Voortaan zal ik de strikjes maar niet al te strak dichtknopen ;)
De volgende maak ik van een enkel stofje met een omgevouwen zoompje bovenin. Altijd leuk om cadeau te geven, of voor in de eigen kasten. Koos heeft vandaag lavendelplantjes voor mij gezaaid, dus wellicht kan komend najaar mijn eigen lavendel er wel in.


Altijd leuk om cadeau te geven aan kinderen: een bellenblaas in cellofaan verpakking, strikje erom heen en een zakje snoep eraan (met de perforator een gaatje in de bovenkant van het zakje maken en je kunt het lint erdoor heen halen).

3 opmerkingen:

  1. De geurzakjes zijn erg mooi geworden. En de cadeautjes voor kinderen zijn echt super. Bij het zien van zulke dingen komt altijd het kind in mij weer naar boven.
    Groetjes Mirjam (ik volg sinds kort je/uw blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die geurzakjes.. en lekker om daar lavandel in te doen. En bellenblaas vinden (bijna) alle kinderen leuk om te krijgen.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/