Pagina's

vrijdag 7 september 2012

DWZI - niets en heel veel


Deze week zag ik .... even helemaal niets, zó mistig was het buiten!


Feetje ziet daarentegen alles weer helder, aangezien ze sinds gisteren een brilletje heeft. Ze moet er ngo wel even aan wennen, dat ze het ding daadwerkelijk de héle dag op moet houden. Maar trots dat ze erop is. En het staat haar zo goed, ons kleine toppertje!

 
Ook zag ik de komkommertjes in de tuin elke dag wat verder groeien.
 
 
En ik zag Ditte schrijven en lezen en rekenen, en heel veel nieuwe dingen leren.
Dit briefje is al van vorige week, maar toen heb ik geen DWZI geplaatst.
Ze vindt de lesjes op school te makkelijk, maar krijgt nu (gelukkig) extra verdiepingsmateriaal aangeboden van de juf (op de één of andere manier voelt dat altijd een tikje genant om te zeggen, maar hoewel ze een jonge leerling is, loopt ze vanaf het begin voor op de rest. Ik help haar niet bewust, maar ze leerde zichzelf al heel jong lezen, schrijven en hoofdrekenen).
 
 
Ook de pepernoten hebben we vorige week al'gespot en opgesnoept.
 
 
Nog eentje van vorige week: de klassenfoto's van Ditte! Ze zit in een echte jongensklas, op deze foto is ze de 3e van links en het enige meisje in de rij.

 
Het is rijkelijk laat, maar onlangs ontving ik dit leuke stofpakketje van Viegeltje. Ik ben er erg blij mee, bedankt!
 

Diezelfde week kwam de postbode met nog een heel leuk pakketje van onze Vlaamse Zuiderburen. Ditmaal van Pippelien. Ik had bij haar een paar slippertjes uit Mallorca gewonnen. Maar ze deed er stiekem nog een mooie kaart en een flinke lap van mijn favoriete tricot bij. Superbedankt!
 

DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

3 opmerkingen:

  1. leuke pakketjes,en wat een super leuk brilletje .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bril heeft Feetje op. Het zal vast wel even wennen zijn, maar mooi dat ze er zelf zo blij mee is! En leuk dat Ditte het zo goed doet op school.. grappig gezicht, die meisjesschoenen tussen al die jongensschoenen ;-)
    En gefeliciteerd met je prijzen!

    Een fijne dag
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/