Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Van alles over post


Voor Feetje maakte ik een groot memobord voor op haar kamertje. Nu nog wat leuke kaarten en foto's erin hangen en ze heeft weer wat te bezichtigen vanuit haar bedje.

 
Cadeautjes krijgen is natuurlijk altijd leuk. Zéker als ze zo feestelijk ingepakt zijn. Dit pakje was voor een 5 jarig feestvarken afgelopen zaterdag. Ik versierde het samen met Ditte.
 
 
Over presentjes gesproken: bij deze  een oproepje voor MiniMoek (Linda). Zij is afgelopen weekend getroffen door een hersenbloeding.
 

Via de blog van Moos kun je Linda een kaart of pakketje sturen. Allemaal even kijken, hoor!



Een andere actie die ik graag onder de aandacht wil brengen, zijn de gebreide (of gehaakte) mutsjes voor de Innocent Smoothies. Via deze link kun je je mutsjes insturen. Van elke verkochte gemutste Smoothie gaat 20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. Op de site staan brei-ideetjes aangegeven.
Haak je liever? Kijk dan even op de blog van JoyJonnne. Hier vind je het basis-haakpatroon en hier nog enkele variaties daarop.
Insturen kan nog tot D.V. 1 december.

 
Onlangs borduurde ik nog twee kaarten. De rechtse stuurde ik naar haar, de linkse was voor iemand uit onze kerk. Ook zij ontvangt eerdaags weer post van mij (waarvan ik dit keer geen foto gemaakt heb).
 
 
Als het wat rustiger wordt in huize "KnutselMar", zal ik weer aan de slag gaan met mijn PiF projecten. Wordt hoog tijd, dacht ik zo *shame on me*. Er is er pas één verstuurd, naar haar.
 
 
Het pakketje bevatte een papieren-zakdoekjes-hoesje, een "L" sleutelhanger, een kaart, een gelukspoppetje, kauwgomballenthee, bloemenzaadjes en een stoffen kaart, gemaakt met behulp van de naaimachine.
 
 
Maar eerst morgen Dittes kinderfeestje gaan vieren :)

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes allemaal, ziet er allemaal vrolijk uit met die kleurtjes :-) En mooi zo'n memobord voor Feetje. Ik wil ook nog zo'n bord maken om foto's achter te steken. Heb jij er zachtboard achter gedaan?

    En vandaag het feestje van Ditte. Heel veel plezier!

    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/