Pagina's

woensdag 19 september 2012

Rups-druiven en gehaakte vlaggenlijn


Ditte mocht zelf kiezen wat ze wilde trakteren op school. Ze kwam er maar niet uit, maar toen ze deze druiven-spiesjes zag, wist ze het meteen: dit wordt het!
Ik reeg steeds 6 druiven op een sateprikker. De oogjes maakte ik van een mespuntje monchou en chocopasta.


Aangezien ik nog behoorlijk wat cakepops over had van afgelopen zaterdag, mochten de juffen en meesters hier van meesmullen.

 
De juf kreeg een zelfgehaakte vlaggenslinger met "juf" erop geborduurd. Ik maakte het af met belletjes en knoopjes. Ik gebruikte dit patroon als leidraad.
 
 
Sinds kort zit Ditte ook op gym (een langgekoesterde wens!). Daar hielden we de traktaties simpel: smarties, rolletjes snoep en rozijntjes in een mandje.

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke traktaties !!! Proficiat, zowel aan de mama als aan de jarige natuurlijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traktaties hebben jullie gemaakt! Bleven die oogjes zo goed zitten op de druiven? En hoe vindt Ditte het op gym?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, goed idee die rupsdruiven. ik ga dat doen volgende woensdag.Mijn zoontje is dan jarig en op woesdag mogen ze enkel fruit meenemen naar de klas. Wat een goed idee. en niet eens zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/