Pagina's

vrijdag 18 januari 2013

Infinity scarf (gehaakte sjaal)



Met deze kou is een (extra) sjaal niet overbodig. Het Engelstalige patroon vind je hier.

Ditte pikt mijn sjaal steeds in, dus begon ik ook aan een sjaal voor haar. Helaas had ik net niet genoeg wol meer over. Een andere kleur wilde ze niet, het moet persé dezelfde als die van mama worden! Dus zal ik eerst een keer terug naar de winkel moeten ;)
Mijn sjaal is dusdanig lang dat hij drie keer om mijn nek past, of twee keer wat losser.


6 opmerkingen:

  1. Zoals deze sjaal is, zo maakte mijn moeder 21 jaar geleden een cape voor mijn oudste dochter toen ze geboren werd. Met dit motief/patroon. Ik heb de cape nog steeds. Wat leuk om ineens iets te herkennen. leuke sjaal hoor en je hebt hem echt nodig nou. Liefst helemaal over je neus heen trekken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wat grappig zeg!
      is inderdaad ook wel een leuk idee voor een poncho. Heb pas nog een poppenponcho gehaakt met bijna hetzelfde patroon, maar dan steeds met 3 stokjes.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk patroon heb je gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/