Pagina's

woensdag 8 juni 2011

Give-away

Aangezien ik ruimschoots over de 200 Hyve-vriendjes ben en ook alweer ruim over de 10.000 pageviews zit, hier mijn allereerste give-away.

Wat kun je winnen?


Voor grotere meisjes:
8 Haarspeldjes met applicatie. De speldjes zijn 5 cm groot (ze zijn nog wel op de oude manier geplakt, dus op het hoesje en niet, zoals de recentere, met speldje half in het hoesje gestoken).


Voor kleinere (en grotere?) meisjes:
Roze babyelastiekje met bloem, setje Hello Kitty speldjes 3 cm, vlinder speldje 3 cm, 2 rode speldjes met strik 3 cm en 2 klittenbandspeldjes met roosje.



Liever deze 2 armbandjes?
Dat kan natuurlijk ook. Ze zijn geschikt voor zowel wat kleinere als grotere meisjes, aangezien ze op elastisch draad geregen zijn.

Regels:

Je mag voor alledrie de setjes inschrijven, maar je kunt maar 1 setje per persoon/gezin winnen. Alledrie deze setjes worden overigens verloot en weggegeven. Je maakt dus (maximaal) 3 keer kans!
Het maakt niet uit of je eerder bij mij iets besteld hebt en of je mij persoonlijk kent of niet. Iedereen maakt evenveel kans.

De give-away wordt ook geplaatst op mijn Hyve KnutselMar.
Je mag óf hier inschrijven óf via mijn Hyve, maar om het eerlijk te laten verlopen uiteraard niet bij allebei. Inschrijven kan tot en met woensdag 22 juni 24.00 uur.

Inschrijven kan bij de reacties op mijn blog (onder dit bericht), op mijn Hyve of via een privémailtje.

Het is toegestaan deze give away op andere blogs te plaatsen. Tevens zou ik het leuk vinden als je volger bij me wordt (al maakt het niet uit in je winkansen).

2 opmerkingen:

  1. Via via kom ik op je blog.
    Bij je profiel zie ik dat je al 2 jaar wacht op een telefoontje van Pleegzorg.
    Staan jullie op de lijst voor langdurige pleegzorg, dat het zo lang duurt?
    Wij hebben indertijd niet zo lang hoeven wachten, ik denk zo'n maand of 4 a 5.
    Verder doen we ook crisispleegzorg en dat duurt al helemaal niet lang voor er weer een telefoontje komt.
    Nou sterkte met wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Ik schrijf me in :) voor de armbandjes, kunnen we altijd gebruiken! dus bij deze...

    Groetjes Cora!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/