Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Post, shirtje en salade


Gisteren kreeg ik een leuk pakketje post binnen van Els van Dingen die fijn zijn. Erg leuk Els, bedankt voor het opvrolijken van mijn brievenbus. Ook voor jou is er post onderweg. Ik zal de kaart die ik voor jou gemaakt heb, nog even hier niet plaatsen, anders is de verrassing er reeds af!


Voor Ditte heb ik nog snel wat mouwloze hemdjes gekocht. Natuurlijk moest er even wat leuks op gestreken worden, in dit geval 2 Hello Kitty applicaties.


Verder genieten we vooral van de zon en de vakantie. Zwaar eten, daar hebben we even geen zin in. Een frisse salade van sla, geitenkaas, geroosterde pijnboompitten, spek en een stukje stokbrood smaakt dan prima!

2 opmerkingen:

  1. Oh, ziet er lekker uit! Fijn dat mijn post is toegekomen!!! Ik wacht vol spanning op de postbode ;)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk dat soort post, en wat schattig de hello kitty op het hemdje dat maakt het zo leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/