Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Twilight



Vanavond even geen blog-update, want ik kijk Twilight op RTL5. Ik zal maar zwijgen over het feit, dat ik alle films al eerder gezien heb én ze allemaal op mijn harddisc heb staan en de reclames daar dus gewoon kan skippen. Maar goed, ik viel er min of meer in nadat ik Ditte op bed gelegd had. De films blijven gewoon zó mooi met al die special effects, bijzondere landschappen en natuurlijk de bijzondere liefde tussen Bella en Edward, die totaal onmogelijk zou moeten zijn.




En hoewel Jacob in dit eerste deel nog een beetje sullig is met dat lange haar, vind ik hem in de volgende films absoluut onweerstaanbaar!

1 opmerking:

  1. Ik heb de boeken ook, heel mooi! Mijn favoriet is toch wel Edward hoor ;)µ
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/