Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Sieraden


Een wikkelarmband met veel gekleurde kraaltjes


Een Hello Kitty armband met knalroze kralen


Een beren armbandje met knalroze kralen


Een gekettelde armband met houten kralen en grote lila hanger


Samen met Ditte cupcakjes gemaakt van strijkkralen, gevonden op Pinterest. De onderste twee zijn van Ditte, de bovenste drie van mij.


Nog wat creaties van Ditte: een theepot, cadeautje (met wat fantasie ;)) en een hartje



Intussen heeft Ditte ook het vingerbreien ontdekt

Ook ben ik bezig met een rokje voor Ditte en wat dingetjes voor mijn PIF. Maar die kan ik hier natuurlijk nog niet plaatsen. Ik hoop snel het eerste projectje op de post te kunnen doen!

3 opmerkingen:

  1. vingerhaken ken ik maar vingerbreien ... heb je daar ergens een uitleg van???
    leuk gedaan met die strijkparels ... daar kan Payal zich ook uren mee bezig houden!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/